Velkommen til min nye blogg!

Endelig er vi på nett!
Denne bloggen handler om min hund og meg!

Pinscheren Appealing Grace Amiga ad Astra kom til Klepp i Norge fra Petra Moudi i Västerfärnebo i Sala kommune, Sverige. Hun er nå 5,5 måneder gammel og mye har skjedd i hennes korte liv. Hun har skiftet navn: Nå heter hun Mira som er spansk for "Se", eller "Se på meg!" som passer bra på vår oppmerksomhetskrevende valp.
image1

Mira fikk en kraftig reaksjon på 12-ukers-vaksinen, og vi var alvorlig redde for henne. Hun fikk prima behandling hos veterinær Dagny hos Tu dyreklinikk, og kom fra det hele uten varige men. Jeg vil skrive et eget innlegg om vaksinasjonsreaksjonen senere.

Dagene våre går med til jobb, turer og trening. Mira er med meg på jobb og ligger på kontoret og slapper av mens jeg jobber. Jeg jobber på sykehjem, og Mira er populær blant beboerne når vi tar oss en tur rundt i stuen.

Vi har funnet vårt paradis for hunder og hundeeiere på Bråstein. På et avgrenset område går hundeeiere tur med hunden sin løs, og dette fører til at Mira får sosialisert seg grundig og løper og leker og koser seg. Vi har truffet utrolig mange forskjellige raser, og hunder med forskjellig lynne. Ingen aggresjon eller slossing!

Nå ligger Mira her ved min side i sofaen og slapper av. Vi har vært en lang tur på Bråstein i nydelig vårvær, og hun har spist godt og fått litt kos. Kan man ha det bedre...?

Ragnhild og Mira

Kommentarer
Postat av: AMIGO

Grattis på födelsedagen.

2007-09-16 @ 23:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0